HVEM HAR VÆRET HOS OS?

En konference, et arrangement eller en firmafest er et produkt, der ikke kan byttes, hvis noget går galt – lidt ligesom en ferie.

Derfor er det afgørende, at  vi, der danner rammerne om  dit  arrangement, kan vores job til perfektion og at vi formår at handle, når der sker noget uforudset (det gør der altid). – Og helst så I slet ikke opdager det. Det kan vi i Mogens Dahl Koncertsal. Det mener kunderne i hvert fald:

“Vi  er meget glade for det faste samarbejde, vi har haft med Mogens Dahl Koncertsal gennem flere år. Atmosfæren, rammerne og den gennemførte stil er perfekte omgivelser til vores forskellige trendkonferencer. Kvaliteten og servicen er ligeledes i top, og forventningerne indfries altid til fulde. Hos jer møder man altid et smil hos jeres imødekommende personale.”
pej gruppen – scandinavian trend institute, Louise Byg Kongholm, CEO

“Fantastiske lyse og varme rammer, der muliggjorde en sjælden grad af dejlig uformel omgang og tæt dialog. Det brød med ”det normale” på en god og professionel facon.”
Novozymes, Thomas Bomhoff, Head of Investor Relations

“Vi siger også tak for sidst – tilbagemeldingerne fra vores deltagere har været meget positive.
Vores feedback til jer er udelukkende positiv. Jeres personale var meget servicemindede og smilende. I har igennem hele forløbet været meget imødekommende og fleksible. Stor tak herfra til jer alle. Jeg vil sørge for at anbefale jer til alle i og udenfor banken :-)”
Danske Bank, Tine Schwartzbach, Executive Secretary

“Events er en vigtig del af Implements kundevendte strategi. Derfor lægger vi vægt på, at de steder, vi anvender dels understøtter vores brand, dels tilbyder os og vores kunder et ekstremt højt niveau af service. Mogens Dahl Koncertsal har præcis den blanding af tidløs coolness og intimitet, som er vigtige ingredienser i at skabe den stemning, som vi ønsker at vores kunder forbinder med os. Hertil kommer et særdeles højt professionelt niveau hos medarbejderne hos Mogens Dahl Koncertsal. Vi er altid i trygge hænder, og lige meget hvilke tekniske og praktiske udfordringer, vi støder på i løbet af dagen, bliver de løst hurtigt og effektivt.”
Implement Consulting Group, Kenneth Pedersen, Marketing Manager

”Mange tak herfra Visma e-conomic for en god oplevelse 🙂
Alle er enige om at stedet var SUPER smukt da vi ankom. Træerne med lyskæder i var magiske og romantiske, up-lights i palle-møblerne var kreativt og livligt, den røde løber, bål-fadene, pavillonen og jazz trioen gav folk en følelse af eksklusivitet. Det kan I godt være rigtig stolte af.
Servicen var helt i top med flinke imødekommende tjenere, rigtig god mad, vin og cocktails.
I har været super nemme at kommunikere med. I har reageret hurtigt, været meget samarbejdsvillige og kompromis-villige og positivt indstillet overfor alt vi havde af ideer/behov.”
Visma e-conomic,   Mette Torres Leites

Tak for et rigtig godt arrangement hos jer. Jeg er meget glad for hele den måde, I afviklede festen på, lige fra maden, opsætningen i rummet som var virkelig hyggelig til jeres utrolige professionelle måde at levere på. Det var så rart, at I var tæt på – både før og efter arrangementet. Under festen var vi i tæt dialog på en diskret og top professionel måde, så tidsplanen blev fulgt. Serveringspersonalet var så gode og så søde i hele deres måde at indgå på og yde service. Alt klappede, og hele den flotte opsætningen i gården og i lokalet gav en ekstra wauw-effekt.  Jeg er virkelig meget tilfreds, og vi kommer helt sikkert igen.

DAT-Schaub, Hanne Thornvig, PA

“Thanks Mogens Dahl Koncertsal team. Your crew on the event were fantastic and the event itself was faultless! Your Event Coordinator was an absolute delight to work with; all our requests were met with speed and efficiency and the service from the entire team was wonderful. The food was delicious and the drinks provided were a perfect accompaniment. It was hard to get our guests to leave! As ever both the sales and the production team have been so helpful in the lead up, it's always such a smooth planning experience when we work with you. Looking forward to coming back to Mogens Dahl Koncertsal again in the future!”

MarketforceLive, Abigail Barker, Event Manager

“Thank you SO much for an amazing meeting on Saturday. Everyone commented on how stunning the venue was. Your Event coordinator and the team were amazing - nothing was too much trouble, and they were so organized. They would be proactive and kept on top of replenishing the rooms. The whole event was flawless, I really couldn’t fault them! Thank you all as well for all your hard work in arranging everything up to the event. I have recommended the venue to all my colleagues!”

C2Events, Tilly Gordon, Project Support Manager

"Let me begin by saying a BIG THANKS to you and your team for helping us organize this dinner. I would like to express my gratitude to each and everyone involved in this. Søren, you have been very cooperative and efficient throughout. Thank you! Mark was great with making arrangements. Nikolai was brilliant during the whole time. Your staff was amazingly professional, helpful and with always smile on their face. The venue, the people, the décor, the vibes – all this made our guests feel so happy. We have been receiving high praises and accolades about this wonderful dinner."
Nordic TravelsDeepti Mahat, Managing Director

"Vi er meget glade. Konferencen gik godt og igen klappede alt fra jeres side. Rammerne er jo fantastiske og al personale er virkelig imødekommende og yder fantastisk service. Stor tak til alle herfra."
VISDA, Marianne Seydel Jørgensen,  Kommunikations- og konferencemedarbejder

”Der har absolut kun være positive tilbagemeldinger - hele jeres team agerer topprofessionelt! Forplejning og faciliteter er i top og rigtig skønt med Mogens Dahls underholdning ved frokosten - vejret var vidunderligt til gårdservering.
Tak for at anbefale tekniker, det var en god idé og jeres tekniker var jo heller ikke bleg for at springe rundt med mikrofonen, det virkede helt naturligt.
Men alt i alt har vi kun godt at sige. Personligt ville jeg ikke tøve med at anbefale jeres fantastiske sted.”
TDC, Kirsten Arendrup

“From the first marketing touch, all the way to after-sales service, Salesforce aims to engage customers on a personalized journey. One way of engaging with the local market is to invite customers and partners to annual ‘signature events’ – like the one we recently held at Mogens Dahl Koncertsal.
Our events must be top quality, and we seek to work with venues which understand the importance of excellent customer care and smooth cooperation. Our expectations were fulfilled at Mogens Dahl Koncertsal. Their management and staff delivered great service all the way; through the planning phase and on the day of our conference. F&B was high quality, and the technical execution flawless. I have no doubt that Salesforce will use Mogens Dahl Koncertsal again as an event venue in the future.”
Salesforce, Bård Buan, Senior Marketing Manager

“Tusind tak for et fremragende arrangement hos jer i går – vi er meget tilfredse med forløbet, maden, teknikken, værten og alle tjenerne var så super imødekomne. Sidst men ikke mindst en stor tak til Mogens fordi han tog sig tid til at spille til morgenmaden – så hyggeligt. Vi skal nok komme igen.”
ConvaTec, Rina Wind Jantzen, PA

“AllergyCertified har afholdt AllergyAward i Mogens Dahl Koncertsal. En både fagligt tung og festlig dag. Mogens Dahl Koncertsal tilbyder de helt rigtige rammer for os. Der er en nordisk feel, ikke for meget, ikke for lidt. Derudover er samarbejdet med samtlige medarbejdere hos Mogens Dahl absolut anbefalelsesværdigt – de er hurtige, de er venlige og på selve dagen bemærker man dem ikke, men de er der. Hele tiden. Derudover er maden fremragende. Kan kun varmt anbefale stedet – vi har allerede booket til næste års AllergyAward.”
AllergyCertified,   Lene Stiil, Direktør

”Det betyder meget, for at sikre et vellykket arrangement, at rammerne er i orden. Derfor har det været en fornøjelse at benytte Mogens Dahl Koncertsal. Vi fik personlighed og charme – både i omgivelser, medarbejdere, musik og forplejning. Det er et unikt sted, som naturligt lægger op til netværk, fordi man har lyst til at blive.”
Dansk Byggeri, Henriette Thuen, International Chef

“Vores erfaring med Mogens Dahl Koncertsal er, at der fra  første møde blev vist fleksibilitet og forståelse for vores ønsker. Tilgangen var professionel, servicemindet og venlig. Lige fra forberedelsen til afvikling af dagen var der styr på leverancer og det gav stor tryghed. Mogens Dahl Koncertsal har nogle unikke og fantastiske rammer, som skaber god stemning og hygge. Vi kan varmt anbefale stedet.”
Ministeriet for Børn, Ligestilling, Integration og Sociale Forhold, Mie Kølln Madsen

“Mange tak for i går. Jeg har kun ros til jer, stedet og jeres personale. Det er fedt at arbejde sammen med glade og løsningsorienterede mennesker, og det er nogle fantastiske rammer I har, vi er allerede i gang med at tænker hvilke kunder/events der vil passe perfekt hos jer. Både Telia, Tesla, Samsung og Nokia/Microsoft var ligeledes imponeret over jeres lokaler.”
Brandvenue, Torben Søgaard, Projektleder

“Vi havde et super ledertræf og alt var som det skulle være. Smoothies var et kæmpe hit og grill og musik var også lige i øjet.”
Falck Danmark,   Dorthe Boye

”Mange tak for et fint arrangement hos jer i går. Vi havde et rigtigt godt møde, ikke mindst takket være de fine rammer som Mogens Dahl Koncertsal udgør, og alt fungerede perfekt.”
Lundbeck,   Ulf Wiinberg, CEO

“Tak for endnu en dejlig dag i jeres lyse og behagelige lokaler. Det var et gensyn, vi var glade for. Alt spillede – før, under og efter. Vi sætter meget pris på samarbejdet med jeres producent og personale, der altid er imødekommende og skaber tryghed for os som arrangører.”
Dansk Arbejdsgiverforening, Vibeke Lorenz Hansen, HR chef

“FANTASTISK dag i dag, dejlig venue, søde mennesker, dejlig mad og ikke mindst solskin 🙂 “
GoogleLouise G. Nielsen,  Associate Product Marketing Manager

KUNDEHISTORIER

Vi er stolte af at have haft mange spændende virksomheder og arrangementer i salene igennem de sidste mange år. Se...

Læs mere

KAPACITET OG LOKALER

Mogens Dahl Koncertsal består af 3 sale, alle i gadeniveau: Koncertsalen, Lille Sal og Store Sal. De to første er...

Læs mere

EVENT

De tre sale med deres placering omkring en intim, brolagt gård inviterer nærmest til at blive anvendt til events

Læs mere

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV

Tilmeld dig et eller flere af vores nyhedsbreve og hold dig opdateret med nye arrangementer og muligheder i Mogens Dahl Koncertsal

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

få en uforpligtende snak om dit næste event

Udfyld formularen og vi ringer dig op

X
×
Menu
Ring til os
Program