PRESSEMEDDELELSE:
MOGENS DAHL KONCERTSAL HAR FÅET NY FOOD & BEVERAGE MANAGER

18. MAJ 2017

Carsten Ludvigsen er pr. dags dato tiltrådt som Food & Beverage Manager for konferencer, møder og events i Mogens Dahl Koncertsal.

Carsten Ludvigsen kommer med stor brancheerfaring. Carsten har været Restaurantchef i Group Shafi, Supervisor hos Comwell, General Manager hos Sticks’n’Sushi og senest fra en stilling, som møde- og eventansvarlig i Deloitte Facility. Carsten er uddannet kok og tjener, og har senest en MBA med i bagagen.

”Jeg glæder mig enormt meget til at være en del af den spændende rejse, som Mogens Dahl Koncertsal er på disse år. Jeg vil være med til at sikre, at Mogens Dahl Koncertsal forbliver et helt unikt sted, hvor kvalitet og totaloplevelsen er i højsædet. Vi har alle muligheder for nye innovative tiltag indenfor mit område – særligt når rammerne er så smukke og fantastiske, som de nu engang er i Mogens Dahl Koncertsal. Stedet og de gæster, som besøger Mogens Dahl Koncertsal, fortjener til stadighed det allerbedste, hvilket jeg vil gøre mit til, udtaler Carsten Ludvigsen.

”Parløbet med Carsten glæder jeg mig utroligt meget til. Jeg er sikker på at vi, med Carstens stærke kompetencer, kan nå nye højder. Det er vigtigt i en konferencebranche, hvor det unikke kan være en altafgørende konkurrenceparameter, udtaler Bolette Hvalsøe Boe Hansen, direktør for Mogens Dahl Koncertsal.

Sidste år ansatte Mogens Dahl Koncertsal Sofie Aaby Kristensen, som Salgs- og Projektleder.

Mogens Dahl Koncertsal er en unik smuk perle på Islands Brygge i København med koncerter, foredrag og andre aktiviteter i international topklasse. Det er samtidig et sted, hvor en voksende del af landets ledende virksomheder og organisationer afholder deres møder og konferencer, events og produktlanceringer.

For yderligere information kontakt: Direktør Bolette Hvalsøe Boe Hansen, +45 70 23 00 82, mail:   boe@mogensdahl.dk

KUNDEHISTORIER

Vi er stolte af at have haft mange spændende virksomheder og arrangementer i salene igennem de sidste mange år. Se...

KAPACITET OG LOKALER